Infolinia: 62 741-92-67
Brak produktów
Walka ze smogiem – czy kotły 5 klasy mogą być decydującą bronią?
Kotły CO 5 klasy - niskie koszty ogrzewania i olbrzymia korzyść dla środowiska
Kotły z podajnikiem 5 klasy - wygoda i ekologia w Twoim domu!
Piec na pellet czy ekogroszek?
Kotły 5 klasy - jakie właściwości pieca warto znać przed jego zakupem?
Program czyste powietrze Pleszew - dofinansowanie kotłów
Dlaczego kotły ekologiczne 5 generacji?
Kotły 5 klasy – czy są warte medialnej burzy?
Piec na ekogroszek – czy to dobra inwestycja?
Kotły 5 klasy – odmienią ogrzewanie w Twoim domu
Kotły CO 5 klasy, a jakość powietrza
Co wybrać: kocioł na ekogroszek czy kocioł na pellet?
Dobry piec na ekogroszek – pytamy fachowca jak dobrać odpowiedni kocioł CO
Jak dobrać kocioł na ekogroszek?
Kocioł 5 klasy a szara, polska rzeczywistość
Kotły 5 klasy narzędziem do walki ze smogiem
Co wyróżnia kocioł 5 klasy? Sprawdź, zanim kupisz
Kotły 5 klasy, czyli skuteczna walka ze smogiem
Drewniane altanki ogrodowe - pomysł na ogród
Zobacz wszystkoKlient, który jest konsumentem, który dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru, odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.
Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży składając nam oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres tj.:
Ślusarstwo Produkcyjno-Usługowe ,,BIAŁEK''
Lubomierz 19a
63-300 Pleszew
lub też mailowo na adres:
kotly_bialek@op.pl
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Konsument ma obowiązek zwrócić do nas towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na nasz adres przed upływem tego terminu.
Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy towaru do konsumenta. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W wypadku odstąpienia konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.