Infolinia: 62 741-92-67
Brak produktów
Walka ze smogiem – czy kotły 5 klasy mogą być decydującą bronią?
Kotły CO 5 klasy - niskie koszty ogrzewania i olbrzymia korzyść dla środowiska
Kotły z podajnikiem 5 klasy - wygoda i ekologia w Twoim domu!
Piec na pellet czy ekogroszek?
Kotły 5 klasy - jakie właściwości pieca warto znać przed jego zakupem?
Program czyste powietrze Pleszew - dofinansowanie kotłów
Dlaczego kotły ekologiczne 5 generacji?
Kotły 5 klasy – czy są warte medialnej burzy?
Piec na ekogroszek – czy to dobra inwestycja?
Kotły 5 klasy – odmienią ogrzewanie w Twoim domu
Kotły CO 5 klasy, a jakość powietrza
Co wybrać: kocioł na ekogroszek czy kocioł na pellet?
Dobry piec na ekogroszek – pytamy fachowca jak dobrać odpowiedni kocioł CO
Jak dobrać kocioł na ekogroszek?
Kocioł 5 klasy a szara, polska rzeczywistość
Kotły 5 klasy narzędziem do walki ze smogiem
Co wyróżnia kocioł 5 klasy? Sprawdź, zanim kupisz
Kotły 5 klasy, czyli skuteczna walka ze smogiem
Drewniane altanki ogrodowe - pomysł na ogród
Zobacz wszystkoWszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres tj. [nazwa i adres firmy] lub też mailowo na adres: kotly_bialek@op.pl. W przypadku wątpliwości klient może skontaktować się z nami pod numerem telefonu: (+48) 728-317-609.
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe), wraz ze wskazaniem żądania klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila). W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.
Jeżeli towar ma wadę, klient może:
Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosimy my.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres tj., ŚPU ,,BIALEK" Lubomierz 19a, 63-300 Pleszew. W wypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywamy my.
Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru klientowi.